Masterclass
Klantbeleving
MASTERCLASS
KLANTBELEVING
Deze Masterclass ‘Klantbeleving’, is speciaal ontwikkeld voor het MKB en voor ZZP-ers.
Iedere ondernemer heeft zijn eigen branche waarin hij of zij werkzaam is en dus andere kennis, ervaring, gewoontes…en andere eigenaardigheden. Als deelnemer profiteer je maximaal van deze diversiteit aan ervaringen en wisselende invalshoeken van gelijkgestemde ondernemers.
Zo is elke Masterclass, naast een bron van inspiratie en kennis ook een gelegenheid om je netwerk uit te breiden.
Wat ga je leren en wat gaan we doen?
Je leert met een frisse blik naar je onderneming kijken.
Je leert van collega-ondernemers in een ontspannen sfeer.
Kennis inbreng van een ervaren business-coach.
Inspirerende werkvormen. Actief, plenair, individueel, in groepjes. Zelf aan de slag.
Inclusief een gesprek van 45 minuten een week na de masterclass – met als thema de groei en ontwikkeling van jouw bedrijf.
wat neem je mee na afloop?
>> Inzicht in wat Klantbeleving eigenlijk is en wat het kan betekenen voor jouw onderneming.
>> Een ‘foto’ van hoe jouw bedrijf ervoor staat op gebied van Klantbeleving.
>> Nieuwe inzichten waar voor jouw bedrijf de kansen liggen op gebied van Klantbeleving.
>> Concrete ideeën, afgestemd op je bedrijf.
HOE ZIET HET PROGRAMMA ERUIT:
Inleiding:
- Klantbeleving: wat is dat eigenlijk?
- Wat levert het op?
Customer journey
- Hoe ziet jouw klantreis eruit?
- Wat beleeft jouw klant onderweg?
- Door de ogen van ‘de klant’.
Zelf aan de slag
- Eerste inzichten.
- Je beste ideeën op papier.
werkwijze
Tijdens de Masterclass ‘Klantbeleving’ ga je actief aan de slag. Een nieuwsgierige en open houding gaat je resultaat op het einde van de dag positief beïnvloeden. Je zet de eerste stap op weg naar een betere klantbeleving. Deze Masterclass mag je echt niet missen.
De eerste stap op weg naar groei!
inschrijven
- 8 maart 2022, van 16:00 tot 21:00
- Inclusief soep of salade en onbeperkt koffie/thee en water.
- Cwartier, Weert